Tuesday 2 August 2011

Ry Chasiani

post ni special gitu buat sahabat gue, Ry Chasiani... hehehe

k, satu je benda yg aku nak cite psl shbt aku tu...
dialah sumber inspirasi dan pendorong aku...
aku ni jenis yang susah nak fokus untk masa yg lama kat satu benda je....
k, aku suka menulis novel tapi heran aku x pernah habiskan penulisan novel aku...
burn out kali.... hahaha..
setiap kali aku baca blog Ry Chasiani, mula lah datang idea menulis novel.
Bila aku baca novel yang dia buat, aku tetiba ada byk idea....
dia bagi aku inspirasi.
kadang2, lepas je baca novel ryc, aku mesti akan rasa nak menulis jugak.... tapi aku tulis 1-2 bab je.. lepas tu novel tu tergendala...hahahaha
haiya, kenapalah aku x pernah tulis novel habis?
aigoooo...

k, apa yg aku nak sampaikan kat cni ialah :
1) aku giler respect dgn daya kreativiti ryc yg blh buat novel yg bmcm2..
2) Ryc punca inspirasi & pendorong aku untuk menulis gak...

to ryc, mesti ryc terkejut giler tgk post atas nama ryc ni kan?? hehehe
zara x mengumpatlah.. zara cuba nak memuji.... jujur, ini yang zara rasa....
so ryc, teruskan menulis supaya zara pun akan terus menulis....
Engkau ilhamku... cewahhh. hehehe


All My Love

2 comments:

  1. kejut ngga. macam kenal jak nama ya.. hehe~

    Zahra, cayok2.. mok baca kitak mpun penulisan gik~ ngee

    ReplyDelete
  2. hahaha.... long way to go rin.. hehehe

    ReplyDelete