Monday 10 December 2012

hanya kepadaMu tempatku mengadu

Hanya kepadaMu tempatku mengadu, Ya Allah. Hidupku, ajalku, rezekiku, jodohku, ibadatku, aku serahkan kepadaMu. Tika hati ini sedih, rindu, kecewa, marah, aku bercerita kepadaMu, Ya Allah. Engkau yang memberikan ketenangan ke dalam hati sesiapa yang Engkau kehendaki. Selepas solatku, aku akan mengadu kepadaMu Ya Allah, melalui doa dan melalui tangisan air mata. Engkau yang memahami isi hati aku. Engkau juga tahu apa yang terbaik untukku. Dan aku yakin Engkau akan berikan yang terbaik untuk aku. InsyaAllah. Tika solatku selesai, aku akan terbaring di atas sejadah dan mengadu kepadaMu. Saat itu aku terasa dekat denganMu, Ya Allah. Engkau sentiasa ada untuk aku. Selama ini aku lalai dan mengabaikanMu. Aku memohon keampunan dariMu, Ya Allah. Engkau yang maha pengampun lagi maha mengasihani.

No comments:

Post a Comment