Saturday 26 January 2013

sayang

Aku x tau kenapa aku rasa terkait sgt dgn lagu sayang shae tu. Dlm satu hari tu, at least 3-4 kali aku akan accidently dgr lagu tu. Bkn kat radio je tp kat kedai2 yg aku pergi. Asal aku g kat mana2 x kisah lh jauh ke dekat mesti ade je kedai buka lagu tu. Haishh! Then today, setiap kali aku nak sampai ke destinasi aku, around lest than 5 minutes nak sampai, aku akan terdengar lagu tu dari radio. Kalau sekali je aku rasa x hairan lah tp ni tiga kali. Aku pun rasa errrr~terasa pelik disitu. Tadi, 4 minit dah nak sampai sarikin, then 3 minit nak sampai rumah dan 2 minit nak sampai saberkas, lagu tu mesti akan dmainkan di radio before aku sampai ke tmpt yg aku nk pergi. Sungguh aku memang rasa pelik sgt. Coz that song reminds me of him. Reminds me of mnibm. I miss him. I do, a lot. And that song makes me miss him even more. Huhu. Wanna cry now thinking how much i miss him.

No comments:

Post a Comment