Sunday 20 January 2013

tears

Ya Allah, sungguh pedih sgt rasa hati ini. Air mata terus berguguran, aku x boleh nak kawal. Kuatkanlah hati aku, keringkanlah air mataku. Aku rapuh sangat, aku cuba bersabar dengan ujianMu ya Allah. Meski aku terpaksa menghadapi semua ini seorang diri, aku cuba kuatkan diri. Aku tiada tempat untuk mengadu selain hanya kepadaMu, Hanya denganMu aku tenang. Sungguh aku lelah sangat menyembunyikan tangisan disebalik senyuman. Senyuman ceria diwajahku menyembunyikan seribu kedukaan. Mungkin orang lain x tahu apa masalah aku kerana aku x mahu bagitau pada orang lain. Aku x nak orang simpati pada aku. Biarlah aku pendam semua ini sendiri, masalah keluargaku biarlah terus menjadi rahsia. Aku yakin dengan janjiMu Ya Allah: 1) Tiada duka yang abadi. 2) Setiap kesusahan pasti akan ada kesenangan. 3) Semua yang berlaku pasti akan ada hikmahnya. 4) Bersabarlah, insyaAllah, Allah akan pasti akan membalasnya dengan kebaikan. Zara, la tahzan. Jangan bersedih lagi duhal hati. Allah sentiasa bersama denganMu. no more tears zara, ingat tiada duka yang abadi. All My Love

No comments:

Post a Comment